Any swedish Pet shop lovers here?
-
AndreasNystrom
Any swedish Pet shop lovers here?
It would be fun to have a meeting, and discuss and listen and enjoy Pet Shop Boys =)
- Pertan
Re: Any swedish Pet shop lovers here?
Around 30 I think...AndreasNystrom wrote:It would be fun to have a meeting, and discuss and listen and enjoy Pet Shop Boys =)
Hej förresten Andreas...
- Ronald42
- psb-freak
- Ronald42
-
AndreasNystrom
Re: svensk
skönt att se fler unga människor härHillbilly wrote:Här är en till! En nybliven 30-åring dessutom...
fast när jag tänker på att jag ska bli 30, så tänker jag på "I dont know how.. i dont know why".. det känns som jag är 13 typ än
-
AndreasNystrom
Om det är mig du menar, nej tyvärr inte. Har inte råd, men jag skulle gärna se dom.psb-freak wrote:Ska du gå och se PSB live i Stockholm?
samtidigt är jag lite rädd att nästa konsert jag ser, inte ska vara lika bra som den jag sett...
Ungefär som med Kraftwerk.. det kändes lite konstigt att se dom lastgamla helt plötsligt :/
- psb-freak
Jag ska gå dit och jag kommer från Finland så du skulle ocksåAndreasNystrom wrote:Om det är mig du menar, nej tyvärr inte. Har inte råd, men jag skulle gärna se dom.psb-freak wrote:Ska du gå och se PSB live i Stockholm?
samtidigt är jag lite rädd att nästa konsert jag ser, inte ska vara lika bra som den jag sett...
Ungefär som med Kraftwerk.. det kändes lite konstigt att se dom lastgamla helt plötsligt :/
Interviewer:
-What would you tell someone about yourself if you wanted to impress them?
Chris:
-I´ve got a 12-inch plonker.
-What would you tell someone about yourself if you wanted to impress them?
Chris:
-I´ve got a 12-inch plonker.
- Shadilly